След дълги години липса на унифициран метод за анализ на радиопазара, миналата година конкурентните частни и национални радиовериги най-после представиха заедно обединено пилотно проучване, извършено от специализираната в радиоизследванията компания IPSOS. От началото на 2015 международната агенция за маркетингови изследвания следи радиоаудиторията на ежемесечен принцип. Резултатите от първите тримесечни проучвания за 2015 г са следните:

Communicorp Group – България, част от която са: БГ Радио, Радио ENERGY, Радио и телевизия Сити, Радио 1, Радио 1 Рок, Радио Вероника и Радио НОВА, е абсолютен лидер на българския радиопазар с повече от 2,14 милиона слушатели и 41% дял от градската аудитория* в страната!

IPSOS - Communicorp

IPSOS – Communicorp

Радио 1 продължава да бъде абсолютен лидер сред музикалните радиа за работещите хора над 30 години в градовете с население над 50 000 – най-апетитната за рекламодателите таргет група. Радио ENERGY е Номер 1 за градското население между 25 и 50 години, а времето, което слушателите прекарват на честотите му в страната, е с най-високи стойности.

IPSOS - Communicorp

IPSOS – Communicorp

Радиата от групата на Communicorp не само запазват водещи позиции в своите целеви групи, но и привличат нова слушателска аудитория и увеличават времето на публиката, прекарано в слушане. Значително повече са слушателите на радиогрупата онлайн и чрез мобилните апликации на радиостанциите.

Унифицираната и регулярна методика за измерване на рейтинга, предоставена от IPSOS в България, стабилизира и увеличаване значително доверието на рекламодателите в радиотo като цяло. Стандартизираното измерване на радиопазара помага за по-конкретно таргетиране и по-голяма ефективност на радио кампаниите според клиентските нужди и е разумен аргумент за повече инвестиции в радио реклама.

За период от един месец (считано от 01.05.2015 г), NIELSEN ADMOSPHERE BULGARIA предоставя промоционално безплатен достъп до данните от първите три месеца на годината, за градското население в страната (градове с над 50 000 жители). Достъпът позволява да се разгледат данните за първото тримесечие в различни разрези на таргет аудиторията.

Вижте повече за проучването тук

Име

Email

Телефон

Запитване