1. Не изпускайте връзката с вашата аудитория. Комуникирайте конкретното послание, когато то е по-очаквано.

2. Не използвайте прекалено много цифри. По-добре насочвайте клиентите към уебсайт, отколкото към телефон. Хората не помнят много цифри.

3. Не използвайте списъци. Вместо да изброявате, защо е добър вашият продукт, използвайте диалог между хора. Така публиката много по-ясно ще запомни какъв е продукта ви.

4. Забравете сложните думи. Използвайте разбираем и прост език. Все пак хората, когато слушат радио се забавляват и не искат да размишляват върху много сложни метафори.

5. Не изгубвайте насоката към покупка. Понякога радио рекламите са много насочени към това да разкажат шега или история и забравят, че главната идея да има реклама е да насочва слушателите към покупка на продукт.

Име

Email

Телефон

Запитване